Çatdırılma
Satınalma və çatdırılma qaydaları
- Satıcı Saytda təqdim olunan Malların öz anbarında olmasını təmin edir. Mallar haqqında məlumatı dəqiqləşdirmək üçün Alıcı Müştəri Dəstəyi Xidməti ilə əlaqə saxlamalı və ya (055) 3414141 qaynar xəttinə zəng etməlidir.
- Alıcının sifariş etdiyi Mallar Satıcının anbarında olmadıqda, sonuncu Satıcının Çağrı Mərkəzinin operatoruna zəng etməklə (və ya qeydiyyat zamanı Alıcının göstərdiyi ünvana müvafiq e-poçt göndərilməsi).
- Əvvəlcədən ödənilmiş Sifariş qismən və ya tam ləğv edildikdə, ləğv edilmiş Malın dəyəri Malların ödənildiyi qaydada Satıcı tərəfindən Alıcıya qaytarılır.
- Saytda Sifariş yerləşdirildikdən sonra Alıcının qeydiyyat zamanı göstərdiyi ünvana elektron mesaj göndərilməklə sifarişin təfərrüatları haqqında məlumat Alıcıya təqdim olunur. Bu Sifarişə xidmət göstərən menecer Sifarişin təfərrüatlarını dəqiqləşdirir, sifariş edilmiş Malın Satıcının anbarında və ya öz-özünə çatdırılması üçün seçilmiş mağazada mövcudluğundan və sifarişin emalı və çatdırılması üçün tələb olunan vaxtdan asılı olaraq çatdırılma tarixi ilə razılaşır. Sərəncam.
- Sifarişin Çatdırılma Xidmətinə təhvil verilməsinin gözlənilən tarixi Sifarişə xidmət göstərən menecer tərəfindən Alıcıya növbəti zəng zamanı və ya e-poçt vasitəsilə Alıcıya bildirilir.
- Malın mülkiyyət hüququ Malın təhvil verildiyi andan Alıcıya keçir və sonuncu malın tam dəyərini ödəyir.